9.01.2013 г.

Салата с цитрусови плодове и маслини


 Какво би ви спасило в това грипно време  ? Разбира се една голяма цитрусова салата  ! 
Може да ви се стори малко горчива от присъствието на грейпфрута ,но нали всяко лекарство е по малко горчиво :) ! Не се мръщете  , хапнете и бъдете здрави :) ! 
На пръв поглед комбинацията е малко странна , както онази безумна френска леща на Мъхчето  , която заклевам се ще направя един ден от любопитството което ме гризе откакто я видях , но щом има рецепта има и кой да я яде :) !


Продуктите тук са : 
1 червен и 1 жълт грейпфрут 
 1 портокал 
сока на 1 лимон 
шепа маслини 
копър 
чер пипер 
щипка сол 
зехтин 
1 малка консерва риба тон 

Обелете  плодовете от кората  . Нарежете ги на кръгчета и с остър нож отстранете ,  бялата част по тях . Наредете ги в голяма чиния . Отгоре сложете маслините (тези тук са мое производство :)) . В купичка разбийте 3 с.л. зехтин , щипка сол, щипка чер пипер и сока от лимона . Полейте плодовете с дресинга и поръсете с копър . 
Чудесен лек обяд ще е , ако  придружите салатата с риба тон :) ! Наздраве и да ви е сладко ! Чаоооооооо ! 


20 коментара:

  1. Ванче, добър отговор на предизвикателството на Мъхчето! Въпреки, че нещо комай се тръшнах от грип или просто настинка, ще се лиша и от лещата и от витаминозната салата, че нямам сила да стана, тръшнала съм се като лехуса...Ама не съм си произвела и маслинки, мъка, мъка....Поглеждайки какво си сътворила, се нахраних с очите! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иглика , съжалявам да чуя ,че си болна :( ! Пожелавам скорошно оздравяване и даже да не ги направиш на салата ,хапвай цитрусови плодове ,ще ти помогнат да се възтановиш по- бързо !
      Голяма прегръдка !

      Изтриване
  2. Много ми хареса тази цветна салатката Ванче,точно по моят вкус с удоволствие бих я опитала.Падам си по такива смесени вкусове и като приготвя нещо по нестандартно кисело сладко солено синът ми си има приготвен въпрос А ма мамо кво си ръгнала пак в манджата.:)
    Слизам на долу,че мярнах апетитни хлебчета и рибка,които са пропуснала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти ,Танче !
      Прегръдка ,мила и хубава вечер !

      Изтриване
  3. АМОРЕ, аз обожавам грейпфрут и със сигурност ще ми хареса салатката ти. Много пъстра и апетитна е!
    Силно те прегръщам мила моя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зиче ,амор мио и аз съм като теб - ''мра'':) за грейпфрут !
      Голяма прегръдка и хубава вечер :* !

      Изтриване
  4. Много колоритна салата!Обичам цитруси и често добавям към зелена салата и портокали и грейпфрути.Ще опитам и твоя вариант само от цитруси с маслини.Благодаря за идеята.Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Ели ! Надявам се да ти хареса ,когато опиташ :) !
      Поздрав !

      Изтриване
  5. Много свежо "лекарство" :)Такава комбинация нито бях чувала, нито виждала, но подозирам, че ще ми хареса, Ив. Благодаря за споделянето! Прегръдки и топла, уютна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще ти хареса ,Елти ! Ти само опитай и после кажи :) !
      Прегръдки и за теб !

      Изтриване
  6. Какви пъстри чадърчета си направила-много готини....
    Целувки,Ванче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Жижи :* ! Много забавно определение - чадърчета :)) !
      Целувки ,мила !

      Изтриване
  7. На пръв поглед и на мен ми заприличаха на чадърчета /обикновено с тях украсяват сладоледите/ !:)
    Необичайно, но предизвикателно предложение! И примамливо поднесена салатка!
    Сърдечни прегръдки, мила Ив!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Тили ! Много си мила !
      Прегръдка и хубав четвъртък !

      Изтриване
  8. Ванче, наистина необичайна комбинация, особено с добавката на лимона. И много витаминозна

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Рони , салатката е точно като за теб :) , да събереш сили след дълъг маратон :) !
      Благодаря , мила !

      Изтриване
  9. Екзотично, цветно, интересно! Много хубаво предложение, Ив! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Жестока салатка,Ив,и толкова красива!Като разноцветно цитрусово букетче е!Много,много ми харесва!Прегръдка и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Роси :) ! Ох ,ако знаеш как си мислех ,че няма да се хареса на никого и мислех да не я публикувам ! Доволна съм ,че намери фенове :)) !
      Топла прегръдка !Хубава и спокойна вечер !

      Изтриване