29.09.2014 г.

Руло от пилешка кайма


Продукти:
400 гр. пилешка кайма
1 яйце + 1 жълтък
1 скилидка чесън
 50 гр. настърган пармезан
1 филия сух бял хляб
щипка насъргана лимонова кора
щипка издийско орехче
щипка чер пипер
сол 
зехтин
100 гр. сварен зелен боб
галета


В купа сложете каймата, яйцето и жълтъка, омекналия в малко вода и натрошен бял хляб, пармезана, счуканата скилидка чесън и всички подправки. Посолете и омесете каймата добре. Приберете за час в хладилник. 
Намажете с малко зехтин голямо парче стреч фолио. Разстелете каймата отгоре и оформете правоъгълник.В средата му наредете сварения зелен боб. С помощта на фолиото завийте каймата на руло. Намажете я с разбит белтък. Поръсете с галета. 
Полейете приготвеното руло със струйка зехтин. Сложете го в тава застлана с хартия за печене, покрай него добавете овкусени с розмарин и чесън картофки и изпечете на 170 гр. за около 40-45 мин. Непосредствено преди да го извадите от фурната го полейте отново със зехтин. 
Сервирайте с гарнитура от сварен зелен боб подправен с лимон, зехтин и щипка пресован чесън и печени картофки! 


Да ви е сладко :)! Чаооо!


10 коментара:

  1. Интересна плънка си избрала за това руло, Ваня.Отглеждаме кокошки на село и обикновено месото от петлите го смиламе на кайма, защото е по - твърдо.А твоята рецепта е едно чудесно предложение.
    Поздрави и лека седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Мнооого,много ми се усмихва това руло,Ивана!Отлична рецепта,много ми харесва!Отдавна не съм правила нищо с пилешка кайма,допада ми и плънката,супер предложение!Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Много добро предложение, Ивана! Задължително ще го пробвам!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Хем традиционно, хем по-различно е това руло, изглежда много примамливо, Ивана!

    ОтговорИзтриване
  5. Очите ми останаха в това вкусно и симпатично руло, и как ми е пригладняло :)
    Ивана, това ща го приготвя при първа възможност, защото наскоро приготвях нещо като пилешко руло Стефани със зеленчукова плънка и умът ми все е в него!
    Много ми харесва и комбинацията на месцето със зеления фасул, абе вкусотия!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Wij hebben nog verse boontjes in onze groententuin. Nu weet ik hoe ik ze ga klaarmaken. Bedankt voor het recept.
    groetjes

    ОтговорИзтриване
  7. Нещо не мога да ти влезна в блога, няколко пъти опитвах и коментар написах по едно време - изчезна. Но аз съм упорита да видя това изкушение от близо :) явно доста мераклии има за парченце, та затова така. Страхотно предложение, Ив! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Малко като на диетично си го ударила! :))) Много интересно предложение със зеления боб, нещо разнообразно.
    Поздрави, Ив!

    ОтговорИзтриване
  9. Ивана, вкусно предложение. Руло от кайма много обичаме, но от пилешка още не съм опитвала.
    Поздрави от Баку!

    ОтговорИзтриване