11.10.2013 г.

Наградата печели.....




Тези от вас, които редовно четат блога ми знаят за подаръка, който обявих в поста за втория рожден ден на блога, красив тефтер изработен от дъщеря ми Наталия! 
 Искам и тук да Ви благодаря за топлите думи, отделеното време и приятелство!
От всички коментари  премахнах един анонимен ''м'' , този на моята дъщеря, а от повтарящите се оставих само по един! Резултатът: 

                                                  56 коментара , а печелившия номер е коментар 21 


Ванюшка,честита годишнина!
Все да си толкова положително заредена и с прекрасни рецепти да ни заливаш!Всичко тук е толкова красиво и вкусно-радвам се че те открих и черпя идеи от теб,за което безкрайно ти благодаря!Наталия е много талантлива-крушата не пада по-далеч от дървото-или коя е майка и?Прегръдки и сърдечни поздрави от мен!
ОтговорИзтриване

                                    Честито, Живе! Освен електронния, имаш още един тефтер:)! 


8 коментара:

  1. Честито на Живето, със здраве да си го ползва и много вкусни рецепти да запише в него! Поздрави, и на теб Ив, за идеята! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз ти благодаря Ив, за емоционалният завършек на рожденият ден на блогчето ти! Наталия е много талантлива дъщеря, и твори красоти! Да ти е жива и здрава! Тефтерът е уникален и съм сигурна че притежателят му ще си го пази с любов и винаги когато го докосне, ще си спомня с умиление и добри чувства за вас :)
    Идеята ти за подарък на рожден ден на блога е страхотна и я приемам радушно ... а знае ли човек, може да стане и традиция в блогуването :)
    Прегръдки и за теб, и за Наталия и за Живето!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит подарък на Живето! :) Прекрасен е, да изпише страниците му с всичко любимо! Усмивки, Ив! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито на Живето! Тефтера е прекрасен и съм сигурна, че ще събере в него много оригинални и вкусни рецепти, с които и нас ще зарадва. Прекрасни сте и двете. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Не мога да повярвам,че това красиво тефтерче ще бъде мое притежание....толкова се радвам...Благодаря на Наталия за труда ,който е положила ,за да го направи толкова красив! Благодаря на тебе ,Ванюшка,че реши да зарадваш един от нас и на почитателите ти които ме поздравиха! Ще го попълня с мои любими рецепти от твоят блог,които съм правила и които ще направя.Много мило наистина.Прегръщам те и те целувам!

    ОтговорИзтриване
  6. Да й е честито на Живето, сигурна съм, че ще му се зарадва истински. Ванче, много мил жест от твоя страна! Бъди все такъв добър човек. :)
    Всичко добро!

    ОтговорИзтриване
  7. Честито на късметлията! Много ми хареса инициативата ти, Ив и много се радвам за Живето! Тефтерът е страхотен и попадна в добри ръце :) Прегръдки и за двечките!

    ОтговорИзтриване