27.04.2013 г.

Еклерово руло


Аз пак открих топлата вода :), а вие сигурно отдавна я знаете тази тецепта ...ама няма лошо ,важното е от време на време да откриваме по нещо ! Много ми хареса рецептата ,която видях тук ! Предлагам ви я без никакви изменения . 



Продукти :
За тестото: 
130 гр. краве масло 
150 мл. вода 
140 гр. брашно 
1 с.л. прясно мляко 
4 яйца 
щипка сол 
За пълнежа: 
400 мл. подсладена течна сметана 
250 гр. ягоди 


В тенджерка сложете  кравето масло , водата , щипката сол , преместете на котлона и оставете да заври . Изсипете брашното наведнъж и бъркайте докато тестото се отдели от стените на съда . Отстранете от котлона . Изчакайте около 4-5 мин. да се охлади леко сместа , прибавете прясното мляко и едно по едно яйцата ,като бъркате енергично за да се хомогенизират добре . 
В голяма тава (ползвах тази на печката ) застелете хартия за печене . Разстелете тестото , не е необходимо да е равномерно разстелено . Изпечете в предварително загрята на 180 гр. фурна за около 20 мин. При печенето тестото се надува неравномерно , но е нормално за този вид . 
Изпечения блат навийте на немного стегнато руло заедно с хартията върху която се е пекло . След 5 мин. развийте , преместете блата върху леко влажна кърпа и отново навийте на руло . Не стягайте ! 
Аз го оставих в хартията и блата ми се навлажни  ,та заприлича на палачинка :) , но пак е вкусно ! 
Разбийте сметаната и половината от нея намажете върху напълно охладения блат . Поръсете в нарязани на дребно ягоди . Завийте рулото отново . Нмажете го с останалата сметана , украсете по желание ! 


Остава да си резнете едно скромно парченце ,да опитате и да въздъхнете от удоволствие :) ! Да ви е сладко :) !                                                     Чаооооо ! 



27 коментара:

  1. Всички преоткриваме какво ли не миличка :)
    Важен е резултата накрая …. а той при теб е едно съвършенство , вкусно и красиво , възбуждащо желание да го схрускам на мига :)
    Поздравления Ив ! И за ролото и за красивите снимки !
    Силна приятелска прегръдка и цветен утрешен ден !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Дани :) ! Поздрави и прегръдки и за теб !

      Изтриване
  2. Аморе, направо ми потекоха .... ама то така апетитно си го накиприла ,че няма как човек да не се изкуши.
    Пропуснала съм и локумките и те прекрасни са станали.
    Плачеш за гости само :)))))
    Силно те прегръщам приятелче ! Обичам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Аморе :* ! Заповядай ,мила ,ще те посрещна с отворени обятия :) ! Гости не ме плашат :) ! Целувки ,Зиче ! С обич !

      Изтриване
  3. Чудесно1Аз пък не съм правила такова руло!Прекрасна публикация!Много ми хареса и сигурно е безумно вкусно!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. О, прекрасна рецепта и резултат! Браво, мила, и благодаря за чудесната рецепта!

    ОтговорИзтриване
  5. С риск да се повторя и тук да кажа,много красиво си го спретнала това рулце,цветно,апетитно и свежо.Не съм се сещала с години за такова руло,навремето го правихме,само,че с еклеровия крем/мързеливи еклери/,беше вкусно,но не така красиво.А лопатката,казвала съм-уникална е.
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Ели за милите думи :) ! Аз както казах и в началото на поста сега го открих :)) ! Що ли до сега никъде не съм го срещала ?!
      Поздрав и хубава вечер !

      Изтриване
  6. sled kato se izpe4e vednaga li se naviva na rulo il.i se iz4akva malko,i 6tom pri teb se e navlagnilo v hartiqta,vav navlagnenata karpa nqma li da e sa6toto

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да ,веднага се навива ! А мисля ,че пак ще се навлажни , неизбежно е , но не така много !

      Изтриване
  7. Ванче, прекрасно е! Чудна идея ми даваш. Аз досега съм правила еклерово руло, но само солено - в блога имам рецептата. Сладко не съм опитвала, но твоето изглежда страхотно.
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Гери :) ! Веднага отивам при теб да го потърся !Събуди любопитството ми :) !
      Сърдечен поздрав !

      Изтриване
  8. Здравей, Ивана, много красвиво руло, за вкуса не се и съмнявам. Аз отдавна следя блога ти (но отскоро имам свой, покрай, който следенето е съвсем... близко :) )и рулото днес ме предизвика да се обадя. :) Харесала съм много рецепти, благодаря!
    Ако искаш погледни при мен моя еклеров сладкиш, от него бих искала да ти препоръчам крема, много е лекичък. Ще се радвам, ако ти допадне. :)
    Поздрави, Морена :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ,Морена :) ! Видях сладкиша , запознах се и с кремчето :) ,разгледах и блога ти , има много рецепти които ми допаднаха ! Ще съм ти редовна читателка :) !
      С поздрав !

      Изтриване
  9. Ив, не ми предлагай скромно парченце :)) Искам по-голямо, ако може. Изглежда зашеметяващо! Още не съм купувала ягоди, чакам сезона им, че не са ми вкусни тези, които са на пазара в момента. Но това руло със сигурност ще опитам. Поздрави и прегръдки, мила! Цветен и усмихнат Празник!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи, за теб най - голямото :) ! А ягодите тук не са лоши , днес даже направих малко мармалад :) ! Честита Цветница ! Сърдечна прегръдка ,мила !

      Изтриване
  10. Както винаги прекрасна публикация. :) За мен е удоволствие всичко, което правите. Вие сте вдъхновение за страшно много хора. Благодаря Ви!
    С респект и уважение - Стоянка Савова. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за хубавите думи ,Стоянка :) ! Радвам се ,че съм полезна с рецептите които представям !Честита Цветница с много усмивки и настроение !
      С поздрав !

      Изтриване
  11. Ив, невероятно вкусно и красиво е това руло!
    Чудесна идея, не съм срещала такова предложение!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  12. Честита Цветница,Ваня!
    Какво да видя при теб...руло..и то еклерово...чудесна идея,Ваня!
    Много красиво и празнично изглежда,поздравления!
    Прегръдка и хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  13. Ив, неустоимо е! Още във Фб го съзрях!:) И снимките ми харесват много са нежни! Честита Цветница, с пожелания за здраве и благоденствие!

    ОтговорИзтриване
  14. Ив, честита Цветница!
    Да си ззрава и все така усмихната! Желая ти пъстроцветни дни!
    Прекрасно руло! Никога не съм яла такова!

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасно...много е красиво,а за вкус не ми се мисли...

    ОтговорИзтриване
  16. Прекрасно, нежно, красиво руло! Толкова примамливо изглежда, мммм :)))

    ОтговорИзтриване