8.05.2012 г.

Палачинки на шиш




Неотдавна видях ей тук разни шишета и шишенца с китки и на мен винаги ми се е свидило да ги изхвърлям ...някои са толкова симпатични , та се възползвах от идеята и си натопих две цикламки  ..станаха много красиви вазички ....
А сега към рецептата за която дълго се чудих как да кръстя ...палачинки на шиш , палачинки с тиквички ,шишчета с тиквички и още и още и накрая се спрях на палачинки на шиш. Идеята видях в стар брой на ''Cucinare bene'' и ме грабна веднага . Освен ,че се приготвят много бързо (20 мин. ) са вкусни и красиви поднесени така ! 
От 2 яйца , чаша прясно мляко и брашно с щипка сол забъркайте каша . Трябва да стане с гъстотата на боза . Или ако си имате друга любима рецепта за палачинки ползвайте нея.  Изпечете палачинките в малък тиган . Нарежете тиквичките по дължина на широки ,равни ленти . Сложете ги в тавичка , посолете , поръсете със ситно нарязан копър , чесън и малко зехтин . Оставете да се мариноват за 20 мин. Всъщност първо си пригответе тиквичките за мариноване и после палачинките.



Загрейте грил тиган и изпечете тиквичките за по 3-4 мин. на страна . Пригответе си тънко нарязани парчета прошуто кото (варена шунка). 
Вече сте готови за шишчетата . Разрежете всяка палачинка на две. Прегънете , отгоре сложете парче тиквичка и  шунка . Нанижете на голям шиш . Продължете така до свършване на продуктите . Поднесете студени с червено или бяло вино ...върви и с двете! Да ви е сладко , а аз отивам да поздравя морето....офф ако не беше ми ги изписал доктора тези разходки сигурно щях да тръгвам с мерак ,ама нали са по рецепта сутрин само се оглеждам по небето за някое облаче и да кажа ''днес ще вали , няма да се разхождам ''! От мен чаооооо и хубав вторник :* ! 


                               За колекцията ''Време е за тиквички и патладжани ''
                                           
http://www.mycookingcreations.com/2012/07/e-il-tempo-di-zucchini-e-melanzane-la.html

                                                       







21 коментара:

  1. Чудесна идея!Ще изненадам скоро близките у дома!
    Приятна разходка!Леко ти завиждам за предписаните разходки!Толкова зареждащо ми дейстат и тези край морето и тези в планината...
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са , Ване! Красиви и апетитни! Благодаря за идеята! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно, Ваня!Много интересна идея!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Ванче, изглеждат адски вкусно!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ,Bety, Яна ,Сонче ,Петя :) ...! Слънчев ден и от мен !

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесна Идея, Ваня! Много са красиви шишчетата!

    Сигурно вече си се върнала от разходка и си почиваш от нея, така де, щом е по принуждение, имаш нужда да си починеш от нея. ;)))

    Прегръдки и ти пожелавам много, много приятен и изпълнен с приятни изненади остатък от деня!

    ОтговорИзтриване
  7. Браво! Много са свежарски! Поздравления отново!
    /Това не е обикновен обяд, това е ... Изкуство!/

    ОтговорИзтриване
  8. Много готини и оригинално поднесени!

    ОтговорИзтриване
  9. Красиво изпълнение-идеята е чудесна...
    Прекрасен ден ти желая,Ванюшка!

    ОтговорИзтриване
  10. Това се казва идеен шиш:) А и цветенцата така хубаво го красят! Приятни разходки - щом са до морето съм сигурна, че са такива! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ,момичета :)..да ви е сладко с шишчетата :) !

    ОтговорИзтриване
  12. Отново интересна идейка!! Нямаш умора, но пък съм много благодарна за предложенията, които поднасяш! Поздрави, хубава седмица и целувки!!

    ОтговорИзтриване
  13. Еха, много красиво и идейно, а и за вкуса съм сигурна....да имаше как да грабна един шиш!
    С усмивка
    Мария

    ОтговорИзтриване
  14. Уникална гледка как ти дойде на ум тази разкошотия да я направиш?:)))
    ПРЕГРЪЩАМ ТЕ СИЛНО!

    ОтговорИзтриване
  15. Страхотни са, Ваня!
    Както и да ги наречеш, а все вкусотии!
    Страхотни цикламки!
    Приятни разходки!

    ОтговорИзтриване
  16. Ах,голяма си скица,какви ли не нещица приготвяш и все оригинални идейки,Ванче!
    Много вкусно и ефектно,много ми харесват палачинките ти!
    Хубава вечер,мила!

    ОтговорИзтриване
  17. Ех, че хубава идеяя :))) Много оригинално!

    ОтговорИзтриване
  18. Ивана, много идейно, а и що говориш за 20 минути-рецептатат е за мен;)
    Това с шишенцата и цветенцата и аз много го харесвам, имам какви ли не шишенца за целта!
    Много хубава вечер ти желая@!

    ОтговорИзтриване
  19. Ваня, много интересно поднасяне на палачинки! А шишенцата вазички са очарователни! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  20. Ивана,каква сладурска идея само за сервиране на палачинки съм пропуснала!Е... никога не е късно да похвалиш някого за нещо хубаво!
    И шишенцата ти с цикламки са кокетни!А бе много ти е наблюдателно окото за красивото!Гениална си!
    Чао и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  21. Ах че хитро! Ще се възползвам от идеята ти:)

    ОтговорИзтриване