26.04.2012 г.

По пътеките на Монте Конеро


Вчера тук беше празник .....festa della Liberazione или празник на Освобождението на Италия от немска окупация през 1945 год. И като на празник не се работеше, а Роби ме събуди рано ,рано с думите :''аморе ,днес ще те заведа на едно приказно място '' ! И макар това място да се намира само  на 10 км. от дома , не бях ходила там ,а си мислех ,че съм обиколила  Монте Конеро и по суша и по море! 
Монте Конеро е скалист полуостров и национален парк -резерват ! В най -високата си точка се намира на 572 м. над морското равнище . Из целия парк има 18 пешеходни и велосипедни алеи . Стигнахнахме до място ,където задължително трябваше да оставим колата и поехме и ние по алеите . Тук таме имаше останали все още паднали от последния сняг през февруари дървета ,ма мигар това беше пречка за туристическите ни души ....


След около час вървене стигнахме на скалистия нос от който се откриваше гледка ,която ти спира дъха ! Тези две скали долу в морето се казват ''Двете сестри'' . От високо изглеждат малки  и невзрачни, но ако минете покрай тях с лодка ще се насладите на красотата им !   


Това е снимка която направих миналата година на една разходка с лодка:) на ''сестрите''! Вълшебни са!




Върху тази плоча са написани геологическите особенности на полуострова ,има и карта с маршрутите на пешеходните алеи. 




За наша радост на върха имаше един професионален фотограф , които правеше снимки за картички и любезно ни предложи да ни снима ..... не за картички ,де! Снимката стана страхотна .....личи си ,че  е правена от професионалист ...


И за да допълни красотата на пейзажа се появи лодка!



По обратния път срещнахме много огромни маслинови дървета . Роби каза ,че са на по 200-250 год. поне .....не знаех , че маслиновите дървета имат такъв дълъг живот ! 





Изпратих целувка на тази красота и бързам да я споделя с вас ! 
А ние се завърнахме по обяд така уморени , че забърках набързо едни спагети с морски дарове ,които хапнахме навън под беседката ,а после заслужена почивка.
Сезонът за купон навън е открит,  който има път насам да заповяда!
                                                             Чаоооооооооооо :* !



16 коментара:

  1. Сега и аз вече мога да кажа ,че съм била по пътеките на Монте Конеро:)))
    Много красиво и добре сте си направили разходката.
    Прегръдки мила моя и прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ,Зиче :* ....хубава вечер и на теб ,мила !

    ОтговорИзтриване
  3. Ваня, напълни ми душата с тези снимки! Живееш на изключително красиво място, което с удоволствие бих посетила! За жалост скоро не ми се очертава път на там, но ако случайно имам възможност ще се възползвам от поканата! Позрдави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна разходка сте си направили,разходих се и аз с вас по тези красиви места.Така хубаво си го описала,все едно съм била там,въобще винаги съм се възхищавала от разказите ти,така реалистични.Благодаря за споделените емоции.
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Много красота, Ваня!Благодаря, че сподели!Поздрави на щастливите екскурзианти:)

    ОтговорИзтриване
  6. Давай точния адрес! Идвам! Страхотни сте , Ивче!
    Искам и аз вече моренце:)

    ОтговорИзтриване
  7. Вечер не сядам пред компа,ама преди малко си викам -Край, сипвам си едно мартини и да видим какво правят момичетата. И какво да видя, ама аз направо си се вписвам в обстановката при теб!!!!
    Това е раят! Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ,момичета :)и заповядайте наистина ,каня ви от сърце !
    Хубава вечер и голяма прегръдка от мен !

    ОтговорИзтриване
  9. Ciao Ivana,

    eх, Bella Italia... Почти всяка година прекарваме там по една-две седмици и винаги ни е било много хубаво. А ти си ни показала прекрасни пейзажи, на които, колкото и да се наслаждавам, не мога да получа достатъчно. Нещо не успявам да го кажа сносно на български, но ти ще ме разбереш... :blush:
    Прекрасно е наистина!

    Преградки и една прекрасна вечер от мен! :hugs:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбрах Вени :)...Италия наистина е прекрасна !
      Прегръдки и за теб !

      Изтриване
  10. Много приятна разходка ни показа -а снимките са уникални.Ванче,само котаците липсват около масата.Все едно си си в България-така близо те чувствам че си...
    Хубава вечер -прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Аааа там са и те ...Били е на единия край под масата , а сексуалния ни турист:)) нали се завърна преди 3-4 дни се беше опънал до него :)...Целувки и чудна вечер !

      Изтриване
  11. Ийв, благодаря ти за разходката! Знаеш, че обожавам да пътувам:), дори и виртуално успя да ме пренесеш на това вълшебно място. А снимката да ти кажа, наистина е страхотна, браво на фотографа... и на моделите:). Целувам те!

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря за споделената красота!
    Красива разходка във фотоси,и заслужена почивка!
    Много спокойно и красиво е около теб Ивана!
    Приятни почивни дни и чакам още подобни виртуални разходки!

    ОтговорИзтриване
  13. Ив,благородно завиждам...:))))))
    Прекрасна разходка...,а и чудесна отмора:)
    Прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване