5.03.2012 г.

Рулца от тиквички и разядка с патладжан





Съвсем семпла рецепта и правена със сигурност от много от вас :)....въпреки това реших да публикувам и аз  тези лесни ,вкусни и бързи рулца от тиквички ! 
Нарязвате тиквичките по дължина на тънки ленти . Изпичате ги на грил тиган и леко ги посолявате . Нарязвате на дребно зелената част на пресен лук и месестата част на един -два домата ( без семките). Посолявате леко и обърквате всичко с 200 гр. извара. 
Слагате по лъжица от сместа върху лента тиквичка и завивате на рулце. 
                             Това е ... да ви е сладко :) !!!


И една разядка от списание ''Вкусотии в чинии''......Намазана върху крекери успешно залъгва глада до вечерята :))....
Изпичате един патладжан .Обелвате го . Нарязвате на дребно един -два кремвирша и заедно с нарязания патладжан ,  една скилидка чесън и шепа орехи смилате всичко в блендер . Подправяте със сол и няколко капки лимонов сок . 

                                       
                                    Чаооооо и лека и успешна нова седмица :) ! 
               
                       За колекцията ''Време е за тиквички и патладжани ''
 

                                         

9 коментара:

  1. И едното и другото са ми любими Ванче.Толкова апетитно си ги направила че на човек да му потечат лигите.
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Ванче, рулцата от тиквички не съм ги правила и идеално ми се вързват с режима, така че няма да ги пропусна!

    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Ивана,ами аз с тази разядка хич няма да си залъгвам глада ,ами направо ще си го утоля:)))
    Прегръдки за чудесните предложения -както винаги!

    ОтговорИзтриване
  4. Ооооо,забравих ...Честит нов фейс...целувки:)

    ОтговорИзтриване
  5. Много апетитни са станали! Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Вкусотия!!!!! Много ги обичам рулцата, а твоята комбинация е страхотна! Браво, Ив! И хич не си мисли да скриеш някоя рецепта, знаеш ли колко хора търсят в нета идейки. Аз до скоро бях една от тях и все още съм:).

    ОтговорИзтриване
  7. Супер!!Много обичам такива рулца, леки, свежи и вкусни! Красота! Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ,момичета :) !
    Желая ви приятен ден !:*

    ОтговорИзтриване
  9. Колко лятно е при теб , Ваня!:)Благодаря за тези свежи предложения!Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване