16.11.2011 г.

Пилешки рулца с картофки

И пак пилешки пържолки,  щото то нали в къщи се готви само бялото месо на пилето та вече се чудя как да го сготвя ,че да не е все едно и също. Рецептата е класика и нищо сложно, пилешките пържолки се овкусяват със сол и чер пипер , натъркват се със скилидка чесън . В края им се поставят тънко нарязани краставички и гъби и се завиват на рулца. Забождат се с клачка за зъби . 
В дълбок тиган се налива зехтин , слагат се няколко скилидки чесън , листа салвия или розмарин , зърна чер пипер .
Поставяте рулцата и позарържвате от всички страни за по 2-3 мин. Капвяте малко бяло вино и захлупвате съда . Задушавате на слаб огън докато остане на мазнина .
Картофките печете във фурната щедро объркани със зехтин , чер пипер, нарязан на ситно розмарин и счукана скилидка чесън. .Да ви е сладко!
    Няма да казвам колко обичам италианската музика ...за мен няма по музикален народ от италианците ...всички пеят )и навсякъде ...виждала съм баща да тика количка с бебето си и да пее ,ако отидете на пазар за зеленчуци от сергиите се носят песни ... пеят продавачите :),ако в къщи дойдат приятели за вечеря задължително някой от тях носи китара и после ...песни от сърце и до зори..
Тази е една от любимите ми песни ''Единственната жена за мен си ти '' и е поздрав за всички който надникнат тук. Много слънчев ден и усмивки , много усмивки!



4 коментара:

  1. Amore:)))така ти се радвам!Рулцето и картофките са чудесни,а снимката е много изкушаваща:)
    Благодаря за хубавата песничка!
    Наистина италианците ги свързвам любов,музика,храна и красота:)
    Прегръщам те мила моя и ти пожелавам един прекрасен утрешен ден:)))

    ОтговорИзтриване
  2. :) Кате, мерси че намираш време да ме посетиш и приемаш приятелството ми :) Бих се радвала много да се срещнем . Нямам идея защо ми хареса така изведнъж ,обикновенно съм доста резервирана .Сигурно защото ми харесват хора естети ,дума напълно покриваща се с теб :) Чаоооо и силна прегръдка !

    ОтговорИзтриване
  3. Ивана ,ето че днес ми подсказа менюто за утре Аз не умея да приготвям сложни рецепти , и в твоите намирам неща които са и вкусни и по-лесно за приготвяне и когато се получи като резултат това ме окуражава да продължавам !
    Благодаря ти !

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте, момичета!От днес и аз започвам да надничам тук, много интересни нещица публикува Ивана.Добре, че Петя споделя хубави рецепти от нейните приятелки, та и аз да пообразовам в кулинарията малко повечко. Хубав ден на всички! :)

    ОтговорИзтриване